tisdag 8 januari 2013

I natt hade vi en jobbig natt. Men trots att jag knappt fått sova så känner jag mig inte så ruskigt trött, mer bekymrad över min lilla plutt. Igår kväll gjorde han sig illa på något, och blödde massor från fingret och fick därför ha plåster. Men jag ville inte att han skulle sova med plåstret, eftersom han tuggar mycket på händerna och kan sätta i halsen. Men när jag gick upp med honom imorse så var det fullt med blodfläckar där han legat, och hans händer var alldeles blodiga :/
Sen sov han väldigt dåligt också, vaknade och åt ungefär en gång i timmen, och vaknade dessutom mellan dess också och var jätte ledsen. Och framåt morgonen fick han som en astmaattack. Jätteläskigt! Han pep och skakade, andades väldigt ansträngt och andades in flera gånger innan han andades ut. Han höll på så väldigt länge innan jag väckte honom, och han fortsatte så även när han var vaken. Så läskigt att hela hans kropp skakade liksom :/ och nu pratade jag med bvc och blev hänvisad till barnkliniken så ska ringa dit nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar