fredag 4 januari 2013

helt vanlig dag

I natt sov vi ovanligt mycket. Melwin somnade för natten redan vid klockan tio, men krånglade lite och vaknade varje gång som vi lade ner honom, tillslut la Jocke ner honom mellan oss i sängen, och där sov han så gott så. Han vaknade först vid 2, så jag hann få lite välbehövlig sömn. Resten av natten blev väl som vanligt, och framåt morgonen fick han sova hos sin pappa. Men det glömde jag bort, och vaknade med ett ryck när jag i sömnen hade rullat över på rygg och lagt mig på något mjukt där Melwin borde ha legat. Usch vad rädd jag blev! Men som tur var så var det bara hans sovfilt, men ändå läskigt. Vi vaknade inte fören vid 11! Så det blev en lååång natt haha. Idag har vi mest strosat runt här hemma, hållit på med att skruva ihop byrån, promenerat en runda och handlat, plockat undan på tomten efter nyår och köpt fler dregglisar. Nu håller jag på att fixa middag, potatis och morötter i ugn, kycklingfilé och svampsås!



Och av någon anledning fungerar det int att lägga över bilder idag??? "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar