onsdag 20 mars 2013

Vad ska jag göra med mitt liv?

Det lät allvarigt.. Fullt så stort kanske det inte är. Eller jo.
JAG VET INTE VAD JAG VILL BLI NÄR JAG BLIR STOR! 
Jag har alltid sagt att jag vill plugga till lärare, och växlat mellan mattelärare på gymnasienivå eller lågstadielärare.
Nu har jag ångrat mig
Men vad ska jag göra istället då?

Det finns så mycket att välja på, men jag vet inte vad jag vill göra. En dröm jag haft sedan jag var liten var att jobba som polis. Men jag är inte kvalificierad just nu, och antagningsprocessen tar så lång tid. Kanske är det en dröm jag kan återuppta om några år.I nuläget måste jag komma på något att plugga till i höst, för min familjs skull. Man måste livnära sig liksom! Så sitter och går genom utbildningar och klickar på dom som jag känner "åååååååh vad intressant"

jättegammal bild på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar