lördag 23 mars 2013

natten

Det känns som att Melwin har sovit mer i natt än någonsin. Jag vet inte om det stämmer, men det känns bra. Han ville inte äta igår kväll, inte ens sin gröt som han älskar. Däremot åt han nästan en hel stor burk med hemmagjord fruktpuré och en halv banan.. Kanske att det var skönare med kall mat om det kliar i tandköttet? Därför trodde jag inte att han skulle sova så bra i natt, liksom varför skulle han sova bra när han inte ens ätit? Därför när han somnade vid halv nio tänkte vi vara vakna tills Melwin skulle äta första gången. Eftersom han brukar vakna inom en timme är det rätt onödigt att somna. Men somnade gjorde vi ändå, och Melwin vaknade inte fören vid elva.. Då åt han, och sedan åt han inte fören halv sju! Det är nog rekord. Visst vaknade han ett par gånger i mellan, men det märks inte eftersom han inte åt och somnade om på en gång. Imorse vaknade jag inte ens när Melwin vaknade, utan Jocke hann gå upp med honom innan jag reagerade. Ovanligt. Ojoj vad jag känner mig utvilad. Not! Hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar