fredag 15 mars 2013

bitter

idag jobbar Jocke igen, så jag och Melwin är ensamma idag. Vi längtar tills han är hemma igen. Inne på tredje dagen på penicillinkuren idag, vilket innebär att det bara är två dagar kvar. Jag trodde att öroninflammationen skulle vara bättre tills nu faktiskt. Visst, det gör inte lika ont, men det trycker så! Det gör mig alldeles vimmelkantig och jag kan knappt gå, ragglar fram som ett fyllo. Då är det läskigt att hålla i Melwin. Dessutom gör det mig så illamående. Och att knappt höra något. I natt kunde jag inte somna eftersom jag inte kan höra ifall Melwin andas eller inte, och det är läskigt. Lite klageri eftersom jag tycker synd om mig själv
Och Melwin var jobbig i natt. Vakande som vanligt varannan timme, klockan ett började han krångla. Vi somnande igen halv 4, så idag är jag trött. För ovanlighetens skull.
Ser själv att inlägget blev ganska bittert, men jag är rätt bitter. Är sjuk hela tiden, magsjuk, influensa, öroninflammation, bihåleinflammation, förkyld, feber och migrän. Det plus att jag aldrig sover.
Nu vaknar bebis så nu ska vi äta lunch! Som jag sagt tidigare, tur att vi har världens finaste bebis!

så häääär trötta var vi i början

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar