tisdag 26 februari 2013

omjusteringar

Nu är det inte Melwins rutiner som behöver justeras, utan mina egna. Vanligtvis brukar vi ta en eftermiddagspromenad och mesta hänga hemma på förmiddagen. Men från och med nu tänker jag försöka ta mig ut vid elvatiden istället, eftersom jag tror att det kommer att göra mig piggare resten av dagen. Som det är nu är jag så himla trött hela tiden, jag behöver förändring! Dessutom brukar vi ju gå ut under Melwins eftermiddagslur vid tvåtiden vilket innebär att jag måste försöka få i oss båda lunch innan vi går, utan att Melwin hinner bli för trött! Så idag gick vi ut under förmiddagen, och faktiskt har jag haft mer ork idag och inte bara velat sitta i soffan. Trött är jag ändå, men det beror väl mycket på att Lillkillen vaknat varannan timme som vanligt. Mer jag ska göra för att återfå orken är att dra ner på sockret. Jag älskar ju att fika, men ju mindre jag sover desto mer socker vill jag ha, typ. Idag köpte jag så att jag kan göra smoothies till mellanmål istället, gott och nyttigare.
Idag jobbar Jocke över, och det är aldrig kul. Om jag fick bestämma skulle han vara hemma jämt! Men det skulle väl sluta med att vi skulle vara tvungna att bo i skogen eller något.
Annars funderar jag på att flytta min blogg bort från blogspot.. Jag trivs inte riktigt på denna så ska se om jag hittar någon bättre


Melwin försöööker vända sig, men kör fast hela tiden xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar