söndag 17 februari 2013

23.45

Igår gick vi och lade oss senare än vad vi gjort på många veckor. Eftersom Melwin krånglat så mycket på nätterna går vi alltid och lägger oss så fort han somnat vid 21-22, eftersom jag aldrig vet hur mycket (lite) jag kommer få sova. Men de senaste nätterna har han "bara" ätit tre gånger. Så igår var vi uppe till tolv! Woho.
Annars igår städade jag lägenheten så att det är fint igen. På eftermiddagen gick vi på promenad så att Melwin kunde sova. Sedan kom först min syster förbi och lånade toaletten. Sedan kom Emil, och strax efter kom Tobbe och Bella. Det var verkligen jättelänge sedan som vi träffade Bella, och hon har blivit så stor! Jag har alltid sett henne som en bebis, men nu är hon ju faktiskt ett barn.. Tiden går så fort. Emil stannade på tacos och Melodifestivalen, och det var så trevligt så. Han visade mig en app där man kan se hur människor kommer att se ut som gamla, haha.

Idag skulle Jocke spela in musik med Emil, så jag och Melwin passade på att hälsa på hos mina föräldrar. Jag åt helt sjukt många våfflor, pratade om sorgliga saker med Julia och Thorbjörn, och Melwin lekte med sin mormor. Trevlig dag!
Nu på kvällen åt vi rester från igår, och Melwin har badat och sover nu gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar