tisdag 19 februari 2013

hurra!

Vi lyckades tillslut få bukt med Melwins mage. Efter att han varit ledsen HELA dagen igår, åkte vi till apoteket för att se om det fanns någon hjälp där. Där var det en kvinna som hörde om våra problem, och rekommenderade messmör. Sagt och gjort, lillplutt fick en klick messmör i kvällsgröten, och det hade omedelbar effekt, så underbart!!!! Sedan blev han glad igen, och hade mysigt med sin pappa, och somnade återigen klockan 20. Innan vi gick och lade oss vaknade han några gånger för att äta, men somnade snabbt om igen. När jag vaknade första gången trodde jag knappt mina ögon, vi hade sovit i 4 timmar! Jag kan inte minnas när jag sovit så länge i streck senast. Sedan sov vi 3,5 timme till innan nästa matpaus, och gick upp halv 9, känner mig rätt lycklig idag faktiskt. Tänk att bara behövt vakna två gånger! Dessutom sov både jag och Melwin under förmiddagen, så idag är jag riktigt utvilad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar