måndag 19 november 2012

arg bebis

Vår märkesbög <3
Inatt hade vi en jobbig natt. Har liksom blivit så bortskämd med att bara vakna en eller två gånger mellan 22 och 8, så att behöva gå upp en gång i timmen - varannan timme, blir lite jobbigt då haha. Plus att jag somnade alldeles försent. Men istället tog vi sovmorgon och kom inte upp fören 11, och myste några timmar i soffan. Vanligtvis har man liksom så mycket att göra så man får passa på att ta till vara på den tiden man har innan bebis blir stoooor. Han har förresten varit rätt grinig idag, och skrikit massor. Kanske är det något språng eller så, eftersom han åt halva natten och kinkat halva dagen. Sedan gav vi oss ut på promenad i ett par timmar, och Melwin lígger fortfarande sover i vagnen. Skönt att vila öronen lite ;)
Jag har nu tagit ett beslut att komma igång med träningen igen, har ju trots allt inte sprungit sedan januari (!!!). Och efter nyår tänker jag börja på friskis och svettis, om jag hittar någon som vill gå med mig.. Tycker inte om att gå på sådant själv, så försöker övertala mamma hehe. Tänker att det är ett bra kompliment till löpträningen. Så nu får jag se när jag börjar springa igen, gäller ju att passa in det så att Melwin inte är hungrig när Jocke är själv med honom. Ska faktiskt bli skönt att se till att jag har ett par timmars egentid varje vecka, när jag bara tänker på mig liksom, man behöver det också.


hej jag är söt :)

arg bebis

svårt att vara arg i världens mysigaste filt

Lägg till bildtext
Och nu kom världens sötaste sambo hem med chooooklad och rosor eftersom det är min namnsdag idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar