fredag 31 augusti 2012

I want to tell you, how much I love you







Du vet :)
Imorgon har det gått exakt tre år sedan vi träffades för första gången. På något sätt känns det som att vi alltid har känt varandra, men samtidigt att den dagen bara ligger någon vecka bak i tiden. Och så klart var inte den dagen den allra första gången vi såg varandra, men det var först då vi pratade med varandra. Och allt förändrades från och med då. Sen den dagen har du alltid varit den viktigaste människan i mitt liv, den som allt kretsat kring, den jag alltid velat ha mer av. Du är ljuspunkten i mitt liv!
Men om någon hade sagt att jag tre år senare skull väntat ditt barn... Då hade jag bara skrattat, för kom igen.. Jeansjackan, polisongerna, ciggen och en stor läskig hund.. Men så är det nu i alla fall, och jag kan inte tänka mig något som jag hellre vill än att starta än familj med dig. Du kommer bli en underbar pappa! Jag älskar dig mest av allt i hela världen, och du är en fantastisk människa och jag är så glad över att få ha dig i mitt liv :) Hoppas du alltid stannar där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar