torsdag 19 juli 2012

torsdag

För tillfället känns varje sekund som jag inte har handen på magen som bortkastad tid. Vill inte missa ett ögonblick, en endast rörelse.. Och det finns liksom ingenting som jag hellre vill göra än att ha kontakt med bebis. Eller bebis och bebis, börjar tvivla på detta. Tror att vi alla har tagit fel, jag är nog egentligen inte gravid! Sanningen  är den att jag har svalt en virvelvind. Det är en liten tornado jag har i magen! Det låter mer logiskt med tanke hur bråkigt det är i magen, aldrig stilla en sekund, hela magen hoppar och det sparkar åt alla håll på en gång, kan omöjligt vara ett litet barn :) Men såå mysigt! Får aldrig nog

Och har faktiskt drömt en knasig graviddröm! Drömde att jag gick med en barnvagn och barnet var vänt framåt, alltså bort från mig. Barnet satt upp men det fanns ingen skydd som såg till att barnet hölls kvar i vagnen, Så medan jag gick var jag tvungen att luta mig fram över barnet och hålla i det så att det i skulle ramla ur... Rätt irriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar