söndag 1 juli 2012

i'm getting huuuuuge

Jag drömde inatt att jag stod högt upp på en stege med benen brett isär, i full färd med att föda barn.. Under mig stod det människor redo att ta emot det lilla pyret. Var ju onekligen en högst intressant ställning att föda barn i, men jag tror nog inte att det är något för mig. Är det kanske de berömda graviddrömmarna som sätter in? Ja, det är ju rätt skönt att inte längre drömma om dödfödda barn, eller barn som kommer ut och är lika stora som i vecka 8, så jag tar tacksamt emot alla knäppa drömmar som kommer nu!

Omkring vecka 5, den 22 januari

Vecka 28, den 30 juni

Tänkte att det kunde vara kul att lägga upp lite jämförelsebilder på magen! Den övre bilden är tagen dagen efter jag fick veta att jag var gravid, då var jag i vecka 5 tror jag. Den nedre bilden är tagen igår, i vecka 28. Tänk så mycket som händer på bara 23 veckor! Helt sjukt. Det är inte fören man ser gamla bilder på sig själv som man fattar hur mycket man faktiskt har vuxit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar