onsdag 11 juli 2012

onsdag

Jag tror nog att jag var uppe och kissade sisådär varannan timme i natt, väldigt underhållande. Jag var på jobbet idag iallafall, och det kändes bättre än vad jag trodde att det skulle göra! Så länge som jag sitter ner, kör gräsklippare till exempel, så känns det helt okej. Men när jag står eller går, känns det som att jag går i tuggummi, får hjärtklappning, svartnar för ögonen och susar i öronen.. Rätt irriterande, men ingenting som jag inte klarar av :) Ska till barnmorskan nästa vecka, så får se vad hon säger då - så länge får jag se till att ta det lugnt, äta och dricka ordentligt, och öka på min dagliga järndos :) Annars känner jag mig faktiskt vidrigt positiv idag! Allt känns liksom så... bra! Jag  älskar min bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar