tisdag 8 maj 2012

oh happy day

Viker tvätt med någon slags sällsam lycka. Inte den där sprudlande-jag-är-så-glaaaaaaaaaaaaaaaad- lyckan då man inte kan sitta still, mer.. Tillfreds på något sätt. Har klippt bort alla etiketter från barnkläderna, även från de jag köpte i februari och knappt vågat kolla på sen dess. Har väl varit för rädd, till och med sparat alla kvitton på allt jag köpt, men nu är jag inte rädd längre! Upptäckte det nu, jag är inte rädd! Jag är säker på att jag kommer att få barn, för det kan i princip inte hända något nu. Jo det kan, men tänker inte bekymra mig över det nu.
Så jag har tvättat alla barnkläder. Både nytt och begagnat, allt är tvättat och hänger nu i prydliga rader i vårt badrum. Och det gör mig lycklig. Knäpp? Lite kanske, men tanken på att MITT barn, kommer ha på sig dessa plagg, kläder som VI valt.. Helt sjuk

Sen att det har varit en väldigt bra dag gör ju bara saken bättre! Fått massor gjort i skolan, haft mitt tal som gick jätte bra, fått tillbaka argumentationsanalysen som gick extremt mycket bättre än förväntat, ooooch lyssnat på bebis hjärta hos barnmorskan <3

världens mysigaste badrum hahah :D

Börjar bli en del :)

Det allra första jag köpte

Mina absoluta favoriter!

1 kommentar: