fredag 21 september 2012

fredagsmys

Jag vaknar varje morgon med tanken: "idag, kanske idag". För man vet ju aldrig, han kan komma när som helst, och varje morgon kan vara den sista. Så jag hoppas varje dag att det nu ska vara dags. Så.. kanske idag, vem vet?

I morse var jag nere hos barnmorskan och allt såg bra ut, nu ska jag dit nästa gång på tisdag. Efteråt träffade jag Julia, vi pratade och åt lunch tillsammans. Så mysigt att kunna passa på att träffa kompisar när man ändå är nere i Trosa. Ikväll ska jag och Jocke ut och äta, vi tänkte passa på nu eftersom man aldrig vet när den sista gången innan vi blir föräldrar kan vara. Nu ska  jag duscha och krypa ner i sängen med en kopp hallonbladste, jag är väldigt trött idag det blev ju så "tidigt" i morse!

Om ni inte har något för er, kan ni gå in HÄR för att rösta på Tobbe som är bubblare i Sörmland Topp 5 med låten "Vi faller". Hjälp honom att hålla sig kvar på listan, han är väldigt duktig! Det kostar bara 3 kronor att smsrösta, och det kan man ju undanvara ;)

Och så måste jag få passa på att skryta lite... Såg nu att jag har kommit förbi 10 000 visningar på bloggen! Det ni! *stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar