måndag 12 augusti 2013

tillbaka till vardagen

Idag tog Jockes semester slut, så jag och Melwin är återigen själva. Det är tråkigt att dom här fyra veckorna gick så fort, men å andra sidan har vi haft en underbar sommar. Men jag trodde liksom inte att det skulle ta slut så snart. Idag är det bara TVÅ veckor kvar av min mammaledighet, jag som trodde att det skulle vara för alltid på något sätt. Och det är jobbigt. Hur ska jag överleva hela dagarna borta från min prins? Jag är ju så van vid att alltid ha honom där. Det är nästan så att man vill stoppa in honom i magen igen, så att man alltid kan ha honom med sig.

bebismage
Och så är det så mycket man ska hinna med dom här veckorna, allt det som jag inte hunnit göra. Fast vi har ju gjort så mycket, och haft det så bra! Men på något sätt önskar man att man hade hunnit med mer... Så den här sista tiden ska vi bara försöka njuta så mycket det går, gosa massa, skratta och leka. Kanske att jag fäller en och annan tår också över min stora kille, jag kan liksom inte låta bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar