söndag 1 september 2013

fyra år redan

Jag har sagt det förut och säger det igen. Tiden går så fort! Idag är det exakt fyra år sedan jag träffade min fina Joakim för första gången. Fyra år, det är lång tid det. Tänk om man vetat den där sensommardagen för fyra år sedan, att jag då hade träffat den personen som skulle komma att bli den mest betydelsefulla människan i mitt liv? Otroligt. Och idag har vi en son ihop, ännu mer otroligt. Kan inte säga annat än att jag känner mig otroligt lyckligt lottad.
mina fina idag på väg till affären

Imorgon är det skola igen, jag ser väldigt mycket fram emot det. Det är lustigt det där, för två år sedan gav tanken på skolan mig panik. Nu känns det bara roligt och utvecklande. Men vi får väl se hur det känns om ett par månader, hehe.
Helgen har varit rolig också. I fredags var det kräftskiva med våra vänner i Trosa, men vi fuskade och åt pizza istället! Melwin var hemma med sin faster Jenny och Patrik, det gick jättebra. Han somnade nog tidigare än någonsin den kvällen :) Vi hade jättetrevligt också, mysigt att ha barnvakt en stund så där på kvällen.
Igår var det kräftskiva igen, men då hos Jockes släktingar. Vi hade med oss husvagnen för att slippa åka hela vägen hem mitt i natten. Det blev ännu en roligt kräftskiva, även fast vi inte åt så många kräftor då heller, och Melwin tyckte INTE om kräftor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar