söndag 15 september 2013

söndag

Skönt att ha helg. Underbart att kunna ägna mig helhjärtat åt Melwis och leka med honom. Underbart att vara en väg för hans bilar, underbart när han klappar händerna åt allt, och underbart med hans kladdiga pussar. Jag behövde en sån helg nu när jag vet hur tuff den kommande veckan blir.
I fredags kom min mamma över på fika och busade med lillskiten, och på kvällen var TobbeA och Emil här och grillade. Vi satt ute hela kvällen och passade på att njuta av sommaren sista ljumna kvällar, Tobbe kom över en stund också. Igår pluggade jag mycket, så Jocke och Melwin åkte över till hans föräldrar så han kunde fixa med bilen och Melwin kunde busa med sin farmor o farfar och fastrar. Jag fick massa gjort hemma också, det går mycket snabbare att plugga när man är själv hemma haha. Jag fick det dessutom det städat och det var skönt. På kvällen åt jag och Jocke tacos när Melwin hade somnat. Det var huur länge sen som helst, eftersom det är svårt att äta tacos med en vild bebis som dessutom fram tills nu har varit vaken hela kvällarna. Idag åkte vi till Nyköping för att köpa en ny tv eftersom vår gått sönder. Vi är riktigt nöjda med vår tv, känns lite lyxigt på något sätt! Melwin fick vara hos sin farmor och farfar så vi passade på att luncha själva och köpa några födelsedagspresenter till Melwin. Bland annat köpte vi en liten förpackning med duplo, det är lätt att köpa mer av det senare så att han har mycket! När vi hämtat Melwis så åkte vi  förbi hos mina föräldrar också, innan vi åkte hem och gjorde mat. Jag har pluggat lite nu under kvällen också.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar