tisdag 4 juni 2013

han kan ta sig framåt!

trött bebbe <3
Lite i alla fall. Om han ligger på mage kan han liksom dra sig fram med händerna, det går trögt men det funkar!
I morse tog vi en riktig sovmorgon, vi öppnade inte ögonen fören 10.10, de ni! Hela förmiddagen hängde vi i vår underbara soffa och myste. Melwin var så trött, så han lekte lite med en vällinflaska, tuttade mest och sov lite, resten av tiden satt han bara och gosade. Mysbebis! Som nu, han sitter bredvid mig i soffan och klättrar på mitt ben och tittar mig i ögonen och säger "mamma!" Ååååh vilket underbart barn!
Efter lunch tog vi en promenix till affären och träffade min mamma som hängde med oss resten av eftermiddagen. Melwin visade sin mormor sina nya skills och mormor gav Melwin lite nya leksaker. Sedan medan jag hängde tvätt så satt mamma med honom i knät på toaletten och pratade med mig, då somnade han sittandes i hennes famn! Han måste ha varit supertrött, så mamma lade honom i min säng och då rullade han över på mage, det är så gulligt med bebisar som sover på mage! Nu väntar vi på den där stackars pappan som jobbar över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar